20 June 2017

Mister Potato Ubi Keledek


Assalamualaikum Readers 😁

Mister Potato Ubi Keledek | Ubi Keledek Ungu | Jatuh hati dengan yang ini, betul rasa manis ubi dan warna ungu memikat. 2 kali repeat makan tu kira ngam lah 😝😝 

Mister Potato Ubi Keledek Ungu

Ungu gitu

Manis rasanya

Siapa pernah makan ubi keledek ungu mesti nak cuba versi keropok pula. Dulu viral di media sosial sekarang dah laku keras. Belum cuba, carilah nanti hanya RM 4.55 😄

3 comments:

Cik Yaya said...

tengah2 pose klo tgok mkanan cmni pun dah terliuq..
hahahaha
Yaya da start gnti pose + pose enam (kalo dapat..huhu)

hainom OKje said...

Tak tau pun...nasib Nina inform. Hakak bagi tau anak, rupanya dia dah tau lama cuma tak beli je hihi...

Cik Yaya said...

kegemaran....hehe

komen lagi sekali....=p

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com