30 Oct 2012

Final Exam For Semester 5

Hye semua..rindu tak?
Lamanya tak blogging, lamanya tak baca cerita kawan2..
Nanti nina komen kat blog eh..
Oke la esok bermula 9 pagi, aku start perang.
Bukan perang dunia tapi perang dengan soalan2 final, cuma sekarang tengah refresh otak jadi sebelum sambung menghafal nota tu, aku lari ke alam blog jap.. weeee ~~


Akhirnya tinggal lagi beberapa minggu saja aku mula cuti sem, sekarang nie keja fikir nak cuti ja.
Boleh goyang kaki kat rumah, menghabiskan beras mak.
Time nie aku dah mula rindu balik kenangan2 masa kat kelas, sem nie agak busy tapi sem nie jugak aku paling banyak kawan baru terutamanya lelaki, diorang tak emotional macam budak pompuan.
Budak pompuan asyik fikir nak balik kampung, date, date, balik kampung then kerja tak siap.. memang buat aku berangin je kan.
Tapi itu semua dah settle, markah no komen..nak ingat yang lawak2 ja.
Aku harap semua budak2 sem 5 boleh jawab soalan dengan tenang, mudah..aminn
Ini la masa dan jugak last sem nak jawab dalam dewan yang sejuk tu.
Harap2 aku dapat jawab semua soalan 4 subjek nie:


HCE 2013 - Effective Communication Strategies
PEN 1033 - An Overview of Entrepreneurship
TMD 3103 - Interface & Information Design
TSE 3184 - Web Programming

Lastly Presentation pada 21 Nov 2012 - 12.30 PM

TMM 3094 - Multimedia Project


Bukan senang nak jumpa budak2 kelas aku nie dah.
Siapa sangka aku orang last dapat tau dalam kelas aku nie ada tunangan orang.
Amboi lepas grade tak jemput aku memang nak merajuk la. Hehe
Lepas nie mesti semua orang pakat2 tunang.
Nie gambar2 last dalam kelas, last presentation.


Aku memang suka main2 dalam klas, tambah2 time presentation

Budak2 laki kerja buat taik mata.. APTB!

My Classmates

6 comments:

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com