3 Jan 2011

Selamat Tinggal Rumahku



Pejam celik pejam celik, dah dekat 2 bulan lebih aku kat rumah
rase kejap je dah nak masuk sem baru.
bermakna lagi sehari aku akan berangkat pulang ke Ipoh.
sekarang masenya nak manja2 dengan mak, nak guling2 dengan bantal busyuk aku
lepas tu kene balik menghadap buku kankan ^^
rasa malas pun ade, aku tak packing satu apa pun lagi
harap2 pointer aku ok, dah berusaha sangat
takot nak tengok result 6 jan nanti, jadi senior pulak
and so ... 
SAY GOODBYE TO FIRST SEMESTER !!
i'll gonna miss you ...
the moments of being a junior ^____^

goodbye first sem

2 comments:

  1. jd senior jgn buli budak2.hehe

    ReplyDelete
  2. Pete: hehe..
    baik bos, xdela nk buli2 jnior nie..
    kne la jd snior yg baik ^__^

    ReplyDelete

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com